Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

GET CREATIVE!!!!!!

Είμαι ενθουσιασμένη καθώς επιτέλους πήρα απόφαση να συμμετέχω σε μια πρόκληση του Get Creative!
Tο σκεφτόμουν καιρό αλλά τελικά τώρα τα κατάφερα!Δεν έχω και πολλές ελπίδες καθώς οι συμμετοχές είναι πολλές και πολύ ενδιαφέρουσες αλλά η συμμετοχή και μόνο αρκεί!
Αυτή είναι η κάρτα μου και συμμετέχω σε 2 προκλήσεις- της Ευδοκίας που έχω εμπνευστεί από τα χρώματα που έδωσε στην εικόνα της, από το νούμερο 2 και από το πλεκτό -με λίγα λόγια σχεδόν από όλα!
Ο συνδυασμός χρωμάτων είναι πολύ αγαπημένος μου και αυτό περισσότερο μου έδωσε την αφορμή να συμμετέχω.


Η άλλη πρόκληση που θα συμμετέχω είναι της Ελίνας που ζητούσε να χρησιμοποιήσουμε στην κάρτα πάνω από 3 layers. Εγώ έχω χρησιμοποιήσει 4!

 Ελπίζω να αρέσει η κάρτα μου!
Αυτά για σήμερα!Φιλιά!

7 σχόλια:

  1. Hi Stella. What a super card ! beautiful DP and great embossing, love the crocheted flowers and the fabulous layout. Thank you for joining us at Get Creative and good luck

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ όμορφη σύνθεση και τα λουλουδάκια τέλεια!
    καλη επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι ΤΕΛΕΙΕΑ!!!! χαιρομαι πολυ που το αποφασισες!!!καλη επιτυχια!!!
    ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η συμμετοχή πάντως είναι πολύ καλή και φυσικά η προσπάθεια και μόνο είναι πολύ σημαντική!!! Τα λουλουδάκια σου υπέροχα!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στέλλα συμμετέχεις με μια πραγματικά υπέροχη κάρτα.. αν και για να ξέρεις σημασία έχει να πέρασες καλά δημιουργώντας τη... και αυτό είναι φανερό!! Σ'ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας, καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα..ειναι πολυ ομορφη τα λουλουδια κλεβουν την παρασταση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful colors, flowers, the whole bit! thanks for playing along with get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή